Punchout -integraatio e-Procurement -järjestelmiin
Punchout -integraatio helpottaa ja automatisoi tiedonkulkua toimittajan ja asiakkaan järjestelmien välillä käyttäen standardoituja rajapintoja. Tuotetiedot siirtyvät rajapinnan kautta asiakkaan hankintajärjestelmän ostotilaukselle tai tarjouspyynnölle ilman käsityötä ja ne päivittyvät oikein jokaisen tilauksen kohdalla.
Hankinnat sujuvat punchoutin avulla vaivattomammin ja vähemmillä inhimillisillä virheillä ilman .pdf -tiedostoina lähetettyjä dokumentteja tai tuotetietojen copy-paste -käsittelyä. Myös sopimushinnoittelu tulee huomioitua automaattisesti.
Punchout- integraation perusidea:
Tukemiamme järjestelmiä:
- SAP Ariba
- Basware
- Oracle
- Coupa
- Microsoft Dynamics
- Tungsten
- n. 170 muuta
Punchout-katalogin käyttöönotto ei yleensä ole raskas IT-prosessi vaan järjestelmä on käyttövalmis varsin nopeasti. Rajapinnat ovat standardoituja ja valmiiksi sisäänrakennettuna useimpiin hankintajärjestelmiin.
Punchout-integraation avulla autamme helpottamaan yrityksenne varaston ja teollisen ympäristön kalustehankintoja ja automatisoimaan yleisiä työvaiheita. Tuotetietojen syöttäminen ja mahdollisten sopimushintojen tarkastaminen tapahtuu automaattisesti.
Tarvittaessa prosessin laajentaminen onnistuu myös tilausvahvistukseen, toimitussanomiin ja laskutukseen asti. Tällöin järjestelmämme tukemia rajapintoja ovat cXML, XML, UBL, IDOC ja EDI.
Tilaajalle näytettävää valikoimaa tai muuta näkymää on myös mahdollista rajoittaa tarpeen mukaan. Esimerkiksi varaston esimiehelle voidaan antaa näkymä vain varastoympäristöön todellisuudessa sopivista tuotteista. Tällöin ei synny tilannetta, jossa esimerkiksi puhtaaseen toimistokäyttöön tarkoitettu tuote, vaikkapa sähköpöytä, ei olekaan teolliseen käyttöympäristöönsä sopiva ja rikkoutuu ennen aikojaan. Väärinkäsitykset ovat turhan tavallisia, sillä tuotteella on monesti sama nimi vaikka markkinoilla on laatutasoja useampaan käyttötarkoitukseen. Asiakkaan järjestelmään asetetut käyttäjäroolit ja rajoitukset toimivat luonnollisesti punchout -järjestelmän rinnalla ennallaan.
Tarvittaessa voimme sopia myös erikoistuotteista tai vakiovalikoimamme ulkopuolisista tuotteista ja tuoda myös niitä punchoutin piiriin.
Raportointi punchout -integraation kautta tehdyistä sopimushankinnoista räätälöidään asiakaskohtaisesti ja sitä tarkastellaan säännöllisin tasaisin väliajoin. Näin yhteistyö ja hankintaprosessi pidetään kehittyvänä jatkuvasti.
Ota yhteyttä punchout-tiimiimme niin tulemme mielellämme kertomaan lisää!
Ota yhteyttä lomakkeella
"*" näyttää pakolliset kentät